Befolyásolás megyőzés



Magunkról - Villáminterjú, kiválasztás toborzás
 
 

A Language and Behavior Profile
(LAB Profile)

A "Words That Change Minds" program a LAB Profile-on alapul, amely egy tudományosan kidolgozott pszichometrikus eszköz. A LAB Profile-t a hetvenes évek végén kezdtél fejleszteni. 1982-ben, Ross M. Steward és Rodger C. Bailey kezdte a meta-program model üzleti alkamazását elterjeszteni LAB Profile néven.

Az egyik első ügyfelük 1982-ben a Southwest Airlines volt, amely bevezette a LAB Profile technologiát a toborzásában minden szinten: a csomag rakodóktól az igazgatókig. Herb Kelleher, Southwest Airlines vezérigazgatója (2001-ig), annyira hatásosnak tartotta a LAB Profile-t, hogy személyesen szerepelt az reklámjaiban. (A Southwest Airlines 25 éve folyamatosan nyereséges egy alapvetően veszteséges iparágban.)

Jelenleg a LAB Profile kereskedelmi oktatásának a jogait Shelle Rose Charvet gyakorolja Rodger Bailey engedélyével. Shelle vállalkozása a "Success Strategies / Stratégies de Réussite" (Kanadában) a LAB Profile és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások (tréning, tanácsadás) értékesítésére specializálódott. Az ügyfelei között megtalálhatunk olyan ismert cégeket mint például az Air Canada, az AstraZeneca, a Deloitte, az IBM Europe vagy a Microsoft.

Néhány a magyarországi partnereink közül: Audi; AAM; ABC; BKF; Cemex; Coloplast; ELMÜ; Federal Mogul; Gekko; Grenor; Hungarocontrol; IBM; Invitel; K&H, Le Chèque Déjeuner; Lufthansa Systems; MŰISZ Group; Michelin; Manpower; MÁV; Nokia; Roche, Samsung;Telenor; Trenkwalder; Vodafone; Wallis Group


 

Olvasnivaló

A Macsó Teszt
Mindent tud. Okosabb, jobb és fontosabb. Mindig másokat hibáztat.
Ő tökéletes. Mi pedig szenvedhetünk ettől. A LAB Profile felhasználásával könnyen kezelhetjük a macsó attitűdöt.

 

 

 
Villáminterjú, kiválasztás, toborzás